Shit.

Känns som att klockan är 7-8 men den är kvart i 11. Shit assåå! xd

Bajs också, imorgon ska man till tandläkaren tidigt som fan, 07.50 -.- BORING!! Hur fan ska jag komma upp? Jag som vill ha sovmorgon, stackars mig.. ): Efter tandläkaren ska väl Jennie kanske komma över & så ska vi spela Wii Fit. Sen äre Blåkulla igen, hoppning på Curt :) Ska bli skit kul :D!
Sen kanske Maja Finaste kommer :) Isåfall blire också kuuuligt (: Hon kanske sover över hos mig dåå ;) Vi måste spela Wii Fit då, det är skitkul! :D<3 Men iallafall :p Nu ska jag redigera bilder på mig & Maja :p Har typ inget annat att göra.


Kommentarer
Postat av: Emmaa<33

jag ska åkso till tandläkare ^^ -.-

älskarejj bästavän<3

2009-12-27 @ 23:04:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0