Ska vara med Linda bästis idag! :d<3

Igår så red jag Neff barbacka, det var fett najz ju! :d
Vi skrittade bara, gjorde lite skänkelvikningar & framdelsvändningar ;)
Lollo bah: Ramla inte av nu, så hon tyckte kanske att jag skulle ta sadeln men nepp jag ville rida barbacka hehhe.. Men det var kul :d<3
Asså när jag gick upp med honom efter ridningen la han sitt huvud mot min arm, så söt!
 Älsklingsponny <33
& Flox slickade mig på handen, det var också sött :)
Sen så åkte jag & pappa hem ;).

Idag var jag i skolan, det vanliga.
Nu ska jag käka köttfärssås & makaroner, mums! :d
Sen så vid halv 3 typ åker jag till bääästis :d<33
Vi kommer ha fett kul :)
Aja, bloggar kanske när jag kommit hem från Linda <3


Älskar bilden, älskar hästen <3
Ridläger 09, bästa med dig älskling <3
Älskar dig Neff.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0