Snö snö & ännu mera snöööö :D!

Mycket snö äre ute, då håller det till julen, det är ju bra det (:
Så skare vara, snö på julen :D!
 Det har gott så jäklans fort, om en vecka äre julafton, kan inte fatta det xD
Vi ska iallafall fira jul hemma najz (:


Idag gick man till skolan då (;
Gick med Emma, fan vad mycket snö asså xP
Pallar inte berätta vad vi gjorde på lektionerna men jag slutade efter svenskan vi som har Heléne som mentor slutar tidigare än dom som har Gunilla xP
Sen gick jag hem.
På vägen hem fotade jag lite (:
 När jag kom hem gjorde jag inte speciellt, sitter här då (:
Ska käka lite också (:
Sedan ska jag påbörja min & Emilies design <3
www.weloveourhorses.blogg.se :)


Kommentarer
Postat av: Emilie

Gillar du snön ? :O



Jag gillar inte den så mycket .. Det blåser så mycket -.- Men annars ären helt ok :)<3

2009-12-17 @ 20:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0