Strange dreams

Yes, I hade strange dreams to night. Det var faktist askonstigt.. :O Kan inte ens förklara xD Men jag vaknade vid 10. Sedan kollade jag på tv, sen hamnade jag här igen. Strax tänkte jag käka frukost. Men idag är det sista hoppkursen :) Vi ska hoppa bana. Det klarar vi Curt :D Ni som inte vet, äre så att Curt brukar vägra på hinder, men igår vägrade han bara en gång (: Han var jätteduktig. Men iallafall Maja kommer inte idag heller, hennes pappa kunde inte hämta henne sen på kvällen.. :'( Bajsbajsbajs, men kanske ska vara med Emma på kvällen xP Men bloggar kanske när jag kommer hem & innan ;)


Jag & Cuurt <3 (Ingronera min min!) Bilden är från i söndags :)


Bakifrån, i söndags :)


Curt ♥ ©opyright.

Igår när jag tänkte lägga upp videorna på youtube segade det asmycket & jag kunde inte ens klicka upp youtube :O Så jag sket i det & testar idag istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0