Svar på frågestunden.

Inte många frågor alls. Bara 4 som kommenterat men aja, svarar på dom iallafall..

Postat av: Emma.A

1. Fin Bloggn design Louise, bra jobbat. Hur lång tid tog det för dig att göra den? (=
2. Vilka dagar brukar du hänga i stallet?
3. Vad är jag för dig?

Svar:
1. Tack så mycket, det tog väl 5-6 timmar kanske ;)
2. Onsdagar, lördagar + andra dagar om det är aktiviteter eller något sånt.
3. En snäll & bra vän :)

Postat av: Emilie

Är jag en bra vän?
Vad är din favoritfärg?
Skutan eller Blåkulla?
Hur många hästar har du som favoriter?

Svar:
1. Ja ;)
2. Blå.
3. Blåkulla, men jag gillar båda :) Men Blåkulla är bättre.
4. Jag har 4 favorithästar.


Postat av: ♥♥Rebecca♥♥

vilka hästar på blåkulla är dina favvosar?
vilka hästar på skutan är dina favvosar`?
Svar:
1. Trixa, Silver & Dillon ♥
2. Neff ♥

Postat av: Malin
Vill du va med mig?
Är jag snäll?
Tycker du att jag ska länka till din blogg på lördagar?
Har du en systemkamera?
(Om inte) vad har du för kamera?
Vad har du för mobil är den bra? :)

Kraam Malin :) <33

Svar:
1. Hur menar du, att ifall vi skulle börja vara med varandra? Ifall jag skulle vilja det? :p
2. Det var länge sen vi snackade & så, men ja du är snäll ;)
3. Får du gärna göra! :D
4. Nepp :p
5. Canon digital IXUS 70.
6. Sony Ericsson W595, ja den är ganska bra, men jag gillar den inte så mycket xD


Hoppas jag svarade bra på frågorna ;)
Tack också ni som kommenterat <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0