Underbara ponnyy


Jag minns när jag satt på din rygg där, du var helt underbar, vi bara flög över hindrerna lätt som en plätt.
Du är bäst.
Du kommer alltid vara 1:a för mig.
Jag älskar dig mest.
Jag minns ridläger 09, gud vad kul vi hade tillsammans!
En nästan hel vecka med dig, är det bästa man kan önska sig!
Jag minns när vi hoppade, när vi lekte lekar barbacka & vi hoppade barbacka, & när vi badade tillsammans, asså dom minnerna är dom jag alltid kommer komma ihåg.
Du är den underbaraste häst jag suttit på.
Det finns fan ingen bättre.
Du var min första kärlek.
Jag gillade dig för första gången jag såg dig, jag tyckte du var vacker & namnet Neff tyckte jag om. Jag var rädd för dig en tid där, men nu går det perfekt för oss.
Vi kan ju göra allt tillsammans, rida ut, bada, barbacka, tävla & ja, kanske mer? :)
Du betyder verkligen allt för mig.
Jag älskar dig så jävla mycket!
Känns som att du gillar mig tillbaka, när du la ditt huvud mot min arm, det kommer jag ihåg.
Jag minns nästan alla minnen med dig. Dom är underbara & bäst.
Att sitta på din rygg är glädje, jag är lycklig när jag sitter på din rygg.
Jag sitter på världens vackraste, finaste, bästaste ponny tänker jag ibland.
Du är underbar överallt, skritt, trav, galopp, barbacka, skogen, badtur & allt (:
Utan dig skulle jag inte vara hel, för när jag har dig mår jag bra.
Om du skulle försvinna, skulle en del av mig vara borta, jag skulle inte alltid vara glad.
Jag kan inte säga att jag inte kan leva utan dig, för det kan jag, men det skulle kännas då dålig & hemskt utan dig. Nu när jag har dig mår jag som bäst.
Ett liv utan dig skulle vara jobbigt, men man får gå vidare..
Jag älskar dig mest av allt.
Neff ♥ Louise, föralltid (:


Kommentarer
Postat av: Emilie

Nawwww... ♥

2009-12-20 @ 11:02:27
Postat av: ♥♥Rebecca♥♥

Nawwwwwwww.......♥♥♥♥

2009-12-20 @ 13:44:23
URL: http://vildhorse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0