09-02-21

Jag vaknade ganska tidigt i söndags, men iallafall det pirrade imagen för det är ridning. Fast jag visste redan att jag skulle ha Neff :) Men när klockan var ungefär halv 2 åkte pappa & jag till Skutan. Det var mycket snö. Jag gick & hämtade Neff i hagen, han var jätte snäll att hämta in :D Han var ganska blöt, men jag borstade där det var torrt. Pappa hämtade sadeln & tränset till mej. Jag sadlade & tränsade sen var det dags att gå ner till volten. Jag spände sadelhjorden sen hoppade jag upp :) Neff var världens snällaste att rida i söndags :) Hans galopp var otroligt rolig :D Min ridlärare tyckte jag var jätte duktig när han rusade iväg sådär som han gjorde, & at jag satt ner i galoppen men det kan jag ju redan ;) Iallfall det var jätte kul :D Det vart ett litet inlägg.

Jag älskar min prins, Neff :D<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0