09-02-24

Idag sov min kusin hos mej, vi vakna ungefär vid 08.00. Vi åt frukost medan vi satt vi datan. Det var bara för att jag ville chatta med Maja :D Men jag & min kusin Jennie & mamma & lillebror & farmor gick till Torvalla för att jag & Jennie & lillebrorsan skulle bada :D Jag hoppade från trampolinen det var roligt. & i mellan basängen så var det jätte varmt så då gick jag & Jennie dit för det var så skönt :D & lillebrorsan bada i plasket (barn basängen) Men det var roligt att bara med Jennie & bada. Vi hade det kul & efter vi hade badat gick vi & köpte godis (a) Sen när vi kom hem så satt vi oss vi datan, & nu har vi inte kommit längre. Vi ska snart äta lax med potatis & hollandesås :D mums :D Jag älskar dig Jennie & det vet du!<3
Imorn så ska jag städa innan Maja kommer :D Det ska bli kul att få träffa sin bästavän <3 & så ska hon sova hos mej, & på torsdag ska vi kanske åka till stallet, kanske fririda vem vet ;) Iallafall, vi kommer ha det bäst. Jag längtar tills imorn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0