Brännkyrkahallen

Idag var det en tidig dag igen.. Fick gå till skolan tidigare, men det var bara 15-20 min. Men vi åkte till Brännkyrkahallen med klassen, för att vi skulle på bordtennistävling. Först kolla vi på när fyrorna körde, det var tråååååkigt! Men efter vi hade kollat på fyrorna var det femmorna som skulle spela. & vi förlora :'( Jaja det gjorde väl ingenting. Jag var med Sanna & Aya. Det var roligt. Vi skrattade & hade kul :D Aya har ju så bra humör xD & Sanna då, hon är en knazboll <3 Vi kollade typ ingenting på tävligen xD Men när vi skulle åka hem, tog jag massa bilder på mig &  Sanna & Aya :D Jag är ju bäst på att fotta :D (driver) Vi åkte tåget hem. & när vi var framme gick vi till centrum & gick runt. Haha vi sminkade oss lite på H&M för man gick testa. Haha vad jag vart glittrig i ansiktet xD Efter det gick jag & Sanna till vår skola. Vi skulle träffa Moa :D För vi skulle vara med henne. Men sen träffa vi Emma & Moa.N & Hanna. Men då vart det så att Sanna var med Emma & jag med Moa. Det gjorde ändå ingenting ;) Sen gick jag & Moa hem till mej. Vi satte oss vi datan. & nu sitter vi här då. Vi har inte kommit längre.

/ kram louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0