Godmorgon :D

Idag vaknade jag vid 7-8 tiden, men iallafall jag gick in till mamma & pappa & busade med lillebrorsan. Sen åt vi frukost, jag åt  en macka och drack jucie eller hur man stavar det x) Sen satte jag mig framför datan & när jag såg att Maja var inne vart jag glad & skrev JAAA MAJA ÄR INNE :D haha, x) jag blir så glad över att prata med henne på telefonen & chatta med henne på msn :) men iallafall idag är det en städdag & så sen på kvällen ska jag vara med Maja, det kommer bli kulkul :D Idag ska jag & mamma & lillebror också till centrum & handla lite & så ska jag lämna två böcker tillbaks till biblioteket. Det var två hästböcker :) Men iallafall, nu sitter jag vid datan & efter det ska jag städa lite i mitt rum sen ska jag duscha & gå till centrum. Nu har jag inte kommit längre. Det vart en kort inlägg. Menmen, jag bloggar senare, & kanske imorn då jag & Maja ska till stallet & kanske fririda ;)

Jag älskar dej mest Maja bästavän!<3 Vi kommer få det kulkul ikväll :D



/ kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0