Biodag :)

Jag och mamma tog tåget som gick 11.16. När vi kom till stan hämtade vi biljetter. Sen åt vi lunch på Burger King :) Det var ganska gott ;) Sen så köpte vi godis och popcorn och dricka till filmen. 10 minuter innan gick vi in. Filmen var jättebra :) Sen gick vi och köpte jordgubbar och om vi inte gjort det så skulle vi ha hunnit med tåget som precis gick då vi kom. Så det var ingen ide att springa. Vi fick vänta i 20 minuter på nästa tåg. När vi hade hoppat av tåget gick vi hem på en gång. När vi kom hem satte jag mig framför datan. Sen till middag åt vi fläskkarré med potatis och beanessås , gött :) Sen till efterrätt åt vi jordgubbar med glass :) Det var också gött :) Nu sitter jag här då ;) Snart ska jag kolla på en film som heter Monster house tror ja xP

Jag kan stava rätt utan att kolla på tangenterna ;) Det har jag lärt mig , fast det blir lite felstavat ibland ;)
Lägger in bilder från idag ;)


Cheesburgare med pommes frites :D

Popcorn :D

Godis :)

Kommentarer
Postat av: maja

vilken film såg ni ? (=

2009-07-22 @ 13:24:56
Postat av: Louise

Ice Age 3 ;) <3

2009-07-22 @ 14:30:04
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0