Bilder från igår


Neff <3


stor vattenpöl xp


Sötaste Neff <33


Jag älskar dig mest <3


Pussgurka <3


Snart framme vid transporterna ;)


Framme :)



Jag ska ta in Neff i transporten :)


Inne <33 Duktig pojke <33


Finast ! <3


Fan vad jag älskar dig <3


Du finns alltid i mitt hjärta !


Pusspuss på älsklingen <3


Oktoberbarn <3


Bamse vill inte in -.-'


Min <33


Låååångben :D <33


Långben & oktoberbarn :D <33


SÖTAST ! <3333


Rolig bild , hahahhaaa x'd


Kram till älskling <33 Saknat honom asmycket !


<3


Zombra , Polly , Cactus och Lexus :)


Jag och Neff , Maja och Flox <3


Erica tvättar och schamopnerar Polly <3

Nu räcker det med bilder i detta inlägg xd


Kommentarer
Postat av: jjepan

många bilder:P<3

2009-07-29 @ 12:32:07
URL: http://jjepan.blogg.se/
Postat av: Louise

ah , men det blev lite fel. klicka inte på texten bara så ;)

2009-07-29 @ 14:42:03
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0