Dålig updatering.

Söndag: Jag var hos min faster och firade Rocco och Engla (kusiner) ;) Vi åt tårta , kakor och klubbor medmera ;) Sen vid 5-6 typ. Sen sov jag hos farmor för Jennie (kusin) ville att jag skulle göra det så jag gjorde det. Till middag åt vi kyckling och typ makaroner. Jag somnade ungefär halv 1.


Måndag (idag): Jag vaknade typ halv 9. Sen läste jag lite en stund. Sen åt vi frukost. Sen så har vi spelat kort. Vi har också bakat chokladkaka den vart jättegod :D Aja , kanske måste skynda mig lite nu för jag gick hem för att sitta framför datan för det gick inte att sitta hos farmor så gick hem. Jennie väntar på mig där så jag ska gå nu, byebye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0