Emilie <3

Jag är så glad över att vi vart vänner. Vi vart vänner igenom att jag började i samma ridgrupp som dig. Det var ju tur att jag gjorde det annars skulle jag inte ha dig. Jag fick din msn och så började vi chatta med varandra :) Det var kul, sen började vi vara med varandra. Nu är vi bästisar :D Jag är så lycklig över att jag har dig! Du betyder grymt mycket för mig. Alla minnen med dig sitter i hjärtat. När jag ser dig i stallet så blir jag glad. Alltid när vi träffas får jag en kram av dig, det känns som en riktig vän. Du är alltid snäll på msn. Jag hoppas att vi är vänner länge. Vi har altid kul tillsammans :) Jag kommer alltid gilla dig! Jag kanske inte visar det alltid men jag gör det! Jag älskar dig grymt mycket bästis :D <3

Kommentarer
Postat av: Emilie 'bästis'

Jag älskar dig också min ängel <3

Du är verkligen underbar :D

Du är alltid snäll och rolig :D

Man kan verkligen flumma med dig gummsan :P <3

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta Lollo <3

Alla minnen med dig sitter förevigt i hjärtat sötnos <33 :D

Du finns alltid här för mig som jag finns här för dig <333333 :D :D :D :D <33333

Jag älskar dig grymt mycket även om jag kanske inte visar det så ofta <33 ;)

Men du kommer alltid finnas i mitt hjärta lilla flummunge <33 ;)

2009-07-05 @ 23:11:53
URL: http://tiiepjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0