Frågor (:

DITT LIV
Vad heter du? - Louise.
I mellannamn? - Haha, deru.

Vart bor du? - Handen.
Trivs du där? - Sådär.
Brukar du läsa horoskop? - Vet inte vad horoskop är för nåttt ? :O
Har du körkort? - Nepp.
Favoritdjur? - Hästar såklart ! Det bästa som finns !
Vad spenderar du dina pengar på? - Kamera eller data , men det tar lång tid.
Festar du? - Nej.
Brukar du bli för full? - Nej.
Antal kuddar i sängen? - Ingen aning.
Kan du baka bullar? - Nepp.
Bläck eller blyerts? - Båda ;)
Mc donald's eller burger king? - Båda ;)
Är du allergisk mot något? - Nää , inte vad jag vet.
Äger du ett busskort? - Nepp , men busshäfte xd
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Röd ;)
Hur ser du ut idag? - Svarta mjukisbrallor , vit tröja med den fjäril på xd
Nästa mål i ditt liv? - Jag vet inte riktigt.
Vad såg du senast på tv? - Toon disney xd Hos Musse heter det programmet xp
Hur svarar du i mobilen? - Hej det är Louise.
Ringde dig senast? - Någon tjuringde -.-
Vad sa den som ringde? - Det kommer inte jag ihåg , jag la bara på !
Antal timmar sömn inatt? - Ingen aning , orkar inte räkna ?
Sov du ensam? - Ja.

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag ? :O
Såg dig gråta: Mamma.
Fick dig att gråta: Två stycken ..

Du gick på bio med: Mamma :D
Du gick på stan med: Mamma tror jag :)
Skällde på dig: Vet inte xp
Skickade ett e-mail till dig: Ingen aning.,


HAR DU NÅGONSIN

Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Ja !
Bråkat med ditt husdjur? - Japp.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Njää.
Tar du droger? - Men ofta ?
Vad är du mest rädd för? - Att det ska börja brinna i trappen igen :O
Vilka kläder sover du i? - Olika.
Vart vill du gifta dig? - Så långt har jag inte tänkt än.
Vad hatar du verkligen? - Falska personer , att ha glasögon när man ska bada eller åka karuseller -.-
Har du varit kär? - Japp.
Kör du bil? - Nej. Jag hade ju inget körkort så hur ska jag då kunna köra bil ?
Har du ett jobb? - Nepp.
Gillar du att ha folk omkring dig? -  Det beror på.
Är du ett hälsofreak? - Vet inte ?

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? -  Nej.
Är du ensam nu? - Japp.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - En låt jag har på pea xd
Vill du gifta dig? - Kanske det.
Vill du ha barn? - Det tror jag nog !


FAVORIT

Rum i huset? - Vardagsrummet kanske ? xp
Typ av musik? - Olika.
Månad? - Hmm.. vet inte :O

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Nej.
Köpt någonting? - Nepp.
Varit sjuk? - Nope.
Sjungit? - Ja det har jag säkert gjort.
Sagt "jag älskar dig"? - Vet inte.
Velat säga till några att du älskar dem? - Nej.
Träffat nån ny person? - Nej.
Saknat någon? - Ja otroligt mycket !
Kramat någon? - Vet inte xd
Kysst någon? - Nä.
Haft sex med någon? - Nej !

SENASTE
Låt du hörde: Min presslåt på pea.
Film du såg: Vet inte.
Sak du stal: Ingenting.

FÖRSTA
Första bästa kompis: Cissilia (stavning?)
Första jobb: Hjälpa till i stallet en hel vecka :)
Första inhandlade skiva: Ingen aning.
Första förälskelse: ?
Första begravning: Ingen aning.
Första piercing/tatuering: Öronen.

SENASTE
Senaste människa du slog: Vet inte.
Senaste stora bussresan: Till kungsberget med skolan.
Senaste långa telefonsamtal: Vet inte.


Kommentarer
Postat av: Emma

vem har du saknat du dom senaste"48 timmarna"

:D:D

<33

2009-07-30 @ 12:10:30
Postat av: Louise

DIG , MAJA , ERICA , AMANDA , FANNY , EMILIE !!!!!

2009-07-30 @ 12:12:23
URL: http://typlouiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0