Fredag kväll ;)

Hemma :) Har nyss ätit middag , det blev fläskfilé med potatis , gottgott ! Det gick bra i stallet också :) Eva Lotta kom dit också (: Men nu ska jag lägga in lite bilder ;)


Ronjaa sötponny :)

Flicka och Kemir :)

Jag , i bilen xd

Emilie och jag :)

Mina och Emilies skor ;)

Gillar denna bild på oss :D

Puss på dig Emilie xd

Och då menar jag föralltid ! <33

Söt bild på Ronja :) <3

Lillebror Eric :D

Mille rullar sig (a)

Kemir kommer galopperade & travande från träden där borta efter att ha kliat sig xd

Busan :)

Vart många bilder men laddar upp mer imogon (lördag) eller på söndag.
Kommer nog många bilder på Neff kan jag tro xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0