Hästarna är hemma från betet

Jag och pappa kom till stallet vid 8. Sen vid 11 kom typ alla som skulle vara med att hämta hästar från betet. Erica , Maja , Therese , Aci , Cassi och några vuxna var med :) Vi åkte dit hästarna var  , sen när jag såg Neff i hagen blev jag skitglad ! :D Skulle hämta honom från betet :D Han var så jäkla gullig ! Han blev lite tjock men inte så mycket :) Bamse var svårast att få in i transporten. Tog typ en timma :O Medans bombade Erica bilder på Neff med min mobil xd Och vi höll på och skakade kraft och tog bort bromsar från Neff. Sen till slut kom han in :D Duktig korv ! Jag och Maja tycker att han är en korv xd Fick ta Zombra också. Sen åkte vi tillbaka till Skutan. Då fick vi fika lite. Sen borstade jag Neff och kratsade hovarna och kammade pannluggen , manen och svansen. Erica tvättade av Polly och schamponerade henne sen tvättade Maja Flox och schamponerade och jag tog Neff å tvättade och schamponerade. Det var kul. Det började regna också. Skööööönt ! Sen skvätte Erica vatten på mig -.-' Snällt ? xd Sen flummade vi lite (; Vi 8 åkte vi hem. Käkade middag också. Nu käkar jag godis och lyssnar på musik (: Väntar på att Maja och Erica ska logga in. Dom skulle typ logga in (:

Bilder kommer nästa inlägg ;)


Kommentarer
Postat av: jjepan

:P<3

2009-07-29 @ 12:30:19
URL: http://jjepan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0