Kommer bli dålig updatering denna vecka , v.33.

Pappa och jag åkte till stallet vid 8. Jag fick vakna skit tidigt -.- Vi tog hand om hästarna och kaninerna och katterna ;) Sen vid 11 kom Lollo och Elin. Dom skulle shamponera Mille. Hon var lite sprattlig , men jag fick hjälpa till iallafall :) Sen kom Ann och vi kollade tunt lite och pratade. Vid typ 2 åkte vi hem och vi åt lunch. Sen kom Robban (farbror). Pappa och Robban åkte och hämtade någon motor. Jag ville inte vara hemma själv så jag gick till farmor. Jennie och jag badade ;) Sen kom pappa och vi gick hem. Eric (lillebror) hade varit hos farmor medans pappa och jag var i stallet ;) Sen åt vi middag. Och halv 7 åkte vi till stallet. Sen kom Amanda också :D Skit kul vare :D Att hon kom och var med <3 Vi borstade hästarna , kollade igenom om dom inte var skadade , gav katterna&kaninerna mat och dricka , sopade stallgången , rengörde kaninernas hus ;) Skit kul att du var med Amanda ;) <33 Sen åkte vi hem. Nu sitter jag här. Har käkat lite godis. Hoppas att Amanda loggar in på msn snart. Vill chatta med henne :) Jag kommer gå och lägga mig tidigt denna vecka eftersom att vi ska vara i stallet tills på lördag. Blir lite dålig updatering ;) Men jag får det kul i stallet iallafall :D
Det är så här att jag kommer vara i stallet på morgonen sen åka hem vid lunchen (då kanske jag hinner med att blogga) sen på kvällen åker vi dit igen ;)

Nej nu hoppas jag att Amanda loggar in ! <3 Ska kolla runt lite hära dåe , blir väl några få inlägg innan jag lägger mig ;)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Skitkul att vara med! :D Loggade jag in..? xd <3

2009-07-21 @ 15:08:45
URL: http://aammandaas.blogg.se/
Postat av: Anonym

:D

Ja du loggade in. Men jag hann inte chatta med dig.

2009-07-21 @ 16:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0