Onsdag morgon ^^

Idag vaknade jag ungefär 9. Sen åt pappa och jag frukost. Nu sitter jag här och passar Eric. Eftersom att pappa är i duschen. Pappa och hans brorsha (som är min farbror) ska åka någon stans så då ska jag vara hos Robban (farbror) och där kommer farmor va, Lena (faster) och William (kusin) och Eric (lillebror) ;). Och jag vill inte vara själv så jag går dit. Har ändå ingen att vara med -.- Aja, det kanske kommer bli en dålig uppdatering idag efter som att jag inte kommer vara hemma, men bloggar senare ;)

Kommentarer
Postat av: maja

Hej Louise !!

Jag tycker du har en fin blogg och rolig att läsa. Jag läser den varje dag för att jag kan inte sluta:p Du har också jättefina bilder spelciallt på hästarna tycker jag:p Och fin desain hejdå<3

2009-07-10 @ 17:58:17
URL: http://majalindholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0