Sover över hos Emilie :D

Jag hann inte skriva innan jag åkte bussen till Emilie. Sorry.

Amen iallafall, idag innan jag åkte så dampade min mobil -.- Hatar den ! Just nu.. -.- Asså två gånger håller den på, bilderna är borta + musiken + några teman. Sen startade jag om den och då gick det inte, sen prövade pappa och då ville den inte starta :S Cp mobil ? -.-
Aja jag fick låna en annan mobil som mamma hade förut. Den är väl okej. Men jag fick stressa till bussen. Trodde jag skulle missa den men gjorde inte det :) Sen gick jag av vid Hanveden. Mötte Emilie vid Din mat. Sen gick vi hem till Emilie. Vi har varit ute också. Emilie passar en hund som heter Charlie xP Söt & liten (: Vi har fottat ganska mkt också. Juste.. Till middag åt vi köttbullar med makaroner :) Det var gott! Jag har ont i huvet nu.. Jobbigt! Lägger in bilder från idag :D


Hahha  vi :D <3

Emilie <333

Våra skor (:

Föralltid va ? :D

Älskar dig :) <3

Våra skuggor (:

Vi i spegeln :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0