Tv-spel :D

Jag höll mig borta från datan i ungefär 4-5 timmar :D Nöjd ;) Jag spelade tv-spel. Jag började om från början och kom vidare :D Jippi ! Imorgon kommer jag fortsätta med spelet :D Tills Emilie kommer. Vi ska nämligen va :D Kul va ? (a) Snart borde Erica komma hem ! För jag saknar henne jättemycket. Måste snart vara med Erica, Amanda, Mathilda och Maja, saknar verklikgen dom ! Imorgon kanske jag inte kommer sitta framför datan så mycket ;) Jag och Emilie kommer väl förhoppningsvis spela tv-spel om jag får gissa xd Ikväll ska jag nog inte sitta vid datan så länge. Vill gärna läsa ut Storm kring stallet , en bok jag håller på & läser ;) Det kanske blir några inlägg om en stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0