Varit med Jennie (kusin) =)

Jag gick till farmor vid 2 ungefär. Sen kom Jennie. Sen gick vi (farmor , Engla (kusin) och Jennies mamma och jag) till Jennie (där hon bor alltså) och lekte lite med deras kaninungar , dom är ju så jävla söta :D Det är fyra stycken. Sen gick vi till farmor igen. Vi åt småköttbullar och makaroner till middag.  Sen badade vi. Sen vid halv 8 gick jag pappa, mamma, lillebror och robban (farbror) till pizzirian. Jag hade redan ätit middag så jag fick en glass :) Ja nu sitter jag hära dårå. Jag har precis laddat upp bilder från mobilen. Jag tänkte lägga upp dom ;)


Jag ;) Det vart en bra bild på mig faktist :) Tycker jag ;)

Jag nyduschad , för några dar sen. Ny tröja också :)

Mina jeans , jag älskar dom (a)

Middagen hos farmor idag. Gulliga köttbullar va ? Men dom var inte så goda för det var typ tomat i.

Jag *ful* och en söt kaninunge , kommer inte ihåg vad den heter.

Jag pussar den sötaste ! :D Den heter Pontus :) Påminner om min gamla kanin :/

Sötaste ! :D

Pontus och Dennis :)

Mina naglar ;) Jag målade dom för någon dag sen.

Pappa har fottat den :) Bilden är vacker (;

Många bilder vart det xP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0