29/6 ''igår'' - Sommarbete!

Det vart inte köttbullar och makaroner igår.. Pappa, jag och Eric gick till Donken och käka där istället. Farmor var med också. Sen kom mamma också. Vi gick till polisen för att mamma och farmor skulle få ett nytt ID-kort. Sen så ringde Caroo och sa att hästarna skulle åka på betet vid 7 istället men vi kom vid 6 iallafall. Vi väntade på att dom skulle komma. Sen började dom släppa in hästar och då släppte jag in Neff (i stallet asså) för hästarna var i hagen. Sen så skulle vi bestämma hästar vi skulle släppa. Jag skulle släppa Karna, Amanda neff, Erica Flox, Mathilda Zombra, Therese Lexus, Aci Cactus, sen vet jag inte vad dom andra heter .. :O Vi började borsta hästarna och tittade om dom var halta, tvättade ögonen på hästarna. Sen så kom den dära stora lastbilen ungefär halv 9 eller 9. Dom försökte först släppa in Bamse men det gick inte så dom tog Lexus först sen Cactus. Sen till slut fick dom in Bamse i lastbilen. Sen tog dom Karna, Neff, Polly, Zombra sen sist Flox. Det var först Sussie som åkte för hon visste vägen sen var det jag och pappa, sen lastbilen, sen Amanda&Erica&Mathilda, sen några andra. När vi kom fram till Sorunda släppe dom ut hästarna så fick fick ta den hästen man skulle släppa. Sen gick vi med hästarna till hagen och jag fick leda Karna. Sen när alla kom in i hagen skulle alla släppa på en gång. Sen tog jag massa bilder. Sen gick jag och pappa till pappas bil. På vägen åkte vi förbi Amanda, hennes pappa, Erica, och (Mathilda tror jag). Då gjorde Erica en min och Amanda vinkade x'd Och jag vinkade tillbaks. Sen så fick jag sms av Amanda. Där stod det: Jävlar vad fort ni kör! xD För vi åkte förbi massa bilar xd Sen så skrev jag Haha :P Tillbaks. När vi kom hem borstade jag tänderna och kollade på tv, sen somnade jag. Det kommer bilder sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0