Amanda :D <3

Jag och mamma gick typ halv 12 till centrum. Jag kollade först vilken buss jag skulle ta och jag skulle ta den som gick 12.52, så jag smsade Amanda att jag skulle ta 12.52 bussen. Sen så åt jag å mamma på donken. Det var gott! Sen så tog jag bussen till Trollbäckens Centrum. Amanda mötte mig där. Vi snackade lite på vägen till henne :P När vi kom till henne satt vi framför datan. Vi gjorde några bilder i photoshop, en vart så jävla bra tyckte vi xd (not), vi skojjade faktist med den bilden :P Bilderna vart bra. Men jag kanske ska berätta att Chamir är såld.. :( Saknar honom.. & kommer aldrig glömma den dära busponnyn!  Sen så hoppade jag å Amanda studsmatta också :) Det var kul xd Sen gick vi in efter en stund. Amanda städade så jag fick spela ett spel på hennes Ipod. Det spelet var faktist roligt xd Men sen vid 6 kom pappa å hämtade mig. På vägen åkte vi till Ica Maxi å handlade lite. Vi köpte glass som vi åt i bilen. När vi kom hem var maten färdig, det vart biffar med potatismos. Ganska gott! Ja nu sitter jag här. Har chattar lite med Maja, Mathilda å Emma, vi fyra ska typ träffas snart. Längtar!!<3 Vi ska typ gå på bio tror jag.. Sen typ sova över också :) Vi kommer fan ha bäst! :D Aja, ska snart lägga mej, men det kommer ett till inlägg innan jag ska gå ifrån datan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0