Förlåt förlåt förlåt !

Jag har inte bloggat på fyra dagar, så jag måste passa på att skriva ;)

Lördag: Jag red Banit på Blåkulla, en fjording som jag aldrig ridit förut. Vi hade hoppning, det gick bra och det var roligt. Fast han drog ner huvet. & Emilie red Konsum. Sen fikade vi. Sen så åkte vi till Skutan. Rrired med Emilie och Emma 15.00-16.00. Jag red Neff :D , Emma red Zombra , Emilie red Polly. Det var så jävla många på volten -.- En som red Bamse galopperade varje långsida :S Fett irriterande!! Stina red Cactus och hon var duktitg :) och Emilie ramlade av polly :'( Stackars dej gumman!<3 Fast det gick bra, som tur! :) Sen så åkte vi hem.

Söndag: GRÖNAN FAN :D ROLIGAST! ÅKTE MED LOVEPRIT. SEN SÅ VAR JAG MED HENNE! VI ÅKTE EXTRIME, BLÄCKFISKEN, SLÄNGGUNGORNA, POP-EXPRESSEN, KVASTEN, VILDA MUSEN, FLYGANDE MATTAN, BLÅTÅGET, LUSTIGAHUSET. JAG ÄLSKAR EXTRIME OCH POP-EXPRESSEN :D SEN SÅ ÅT VI OCKSÅ. JAG ÅT HAMBURGARE MED POMMES FRITES OCH ÄPPELJUCIE :) JAG ÄLSKAR GRÖNAN :D <3 SEN SÅ FICK JAG ÅKA MED LOVEPRIT HEM OCKSÅ. VI ÅKTE MED DAJANA OCH EMEL OCKSÅ. VI KOM HEM VID HALV 1O. VI KOLLADE PÅ GRÖNANBILDER TYP FRÅN 2004,2005,2006,2007. FETT SMÅ JAG OCH JENNIE VAR 2004. SEN SÅ GICK JAG OCH LA MIG.

Måndag: Vanlig skoldag. Efter skolan var jag med Jennie (kusin) och hennes bästis Jennie. Vi spelade spel och var ute. Men juste min lillebor fyllde också 1 år :D <3 Stor grabb xd klockan 6 hade han kalas :) Han fick många presenter :D Sen så gick alla hem. och så sov jag ZZZZzzzzzzZZZZZZzzZZZzzzZz

Tisdag: SKOLAVSLUTNING :D Yeeeeeees! Vi var först i klassrummet. Pirjo pratade lite. Sen så öppnade hon presenter :) Hon vart glad över det vi köpte & vi köpte en blomma och choklad. Sen så gick vi till gropen. Där sjöng dom! Boring -.- Sen så käkade jag, mamma, pappa, farmor och jennie på donken. Gott :D Sen så kom Emma. Vi var i centrum ett tag sen så gick vi hem till Emma. Vi lekte häst :P Fett kul ju. Vi hade en hink av något slag och där i låg det vatten och några äppelbitar så jag och jennie skulle ta dom med bara munnen xd Det var kul :D Sen så var vi på en lekplats (: Aja nu är vi hemma. Vi sitter framför en varsin datan. Dom ska sova över :) Kuligt!

Jag ska försöka skriva, men jag kanske inte skvier varje dag, men det kommer! Det är ju fan sommarlov :D Då ska man slappa (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0