Friridning på finaste Neff <3

Jag och Emma åkte typ halv 3 till stallet. Jag, Emma, Emilie, Maja och en annan tjej skulle fririda. Jag skulle rida Neff, Emma Zombra, Emilie Lexus & Maja Kemir :) Jag gosade lite med Neff, sen klockan tio i 3 började jag borsta honom & kratsade hovarna. Jag gjorde en fläta i Neffs man, urgullig ^^ <3 Sen så sadlade jag och tränsade. Sen gick vi ner till volten. När jag spändee sadelhjorden gick han runt.. Så jag fick göra en volt så han kom på medellinjen, sen så stod han still :) & så hoppade jag upp! :D Vi började med att skritta sen tog vi lite trav. & sen så galopperade vi några gånger. Det var roligt!<3 Neff var jätteduktig! :D Det regnade så mina ridbyxor vart helt blöta x'd Jag och Emma stannade kvar till klockan 6. Vi hjälpte Ann att stänga stallet sen så fick vi skjuts hem från henne också :) Skit snällt ju ^^ När jag kom hem åt jag och satt framför datan sen så badade jag (: Ja, nu sitter jag här xd Ska typ läsa lite sen.. Det kommer ett till inlägg innan jag hoppar i sängen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0