Friridning på Lexus <3

Jag och Emilie flummade lite på datan xd Sen åt vi köttbullar och makaroner till lunch, det var gott! Sen så åkte vi till Västerhaninge med bussen sen så satte Emilie på sig ridkläderna & sen så åkte vi från en station nära Emilie å åkte till Västerhaninge Station. Sen tog vi tåget till Handen från Västerhaninge. & sen bussen till Skutan. Vi skulle fririda & jag skulle rida Lexus & Emilie Zombra. Det gick väldigt bra att rida Lexus. Jag satte också upp en fläta i hans man & svans, han vart fett söt :) Hans galopp är roligt & typ skumpig xP Efter vi hade ridit borstade vi fint dom och det. Lexus knuffade mig in i spiltväggen med rumpan.. Jag fick ont i armen.. Vi stannade typ till 6. Sen kom Emilies pappa å hämtade oss. Jag fick skjuts hem. När jag kom hem åt jag 3 mackor & drack jucie. Sen så satte jag mig framför datan & åt glass. Nu chattar jag med några :P Imorgon ska jag vara med Amanda :D <3


Älskar dig Lexus <3

Emilie och Zombra ^^

Söta Lexus :)<3

Jag och Lexus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0