Hemma :)

Fredag: Jag var med Emilie och vi badade i Årsta havsbad. Sen så fick jag skjuts till Västerhaninge station och tog tåget därifrån till Handen. När jag kom hem så packade jag och duschade. Sen gick jag till Emma. Vi åkte till hennes land :D När vi kom dit hoppade vi studsmatta på en gång. Sen till middag åt vi kyckling och potatis, skit gott! Sen tog jag tre mackor xd Sen så duschade vi för vi var så svättiga sen la vi oss och sov.

Lördag: Vi vaknade vid 9 typ, sen åt vi lite frulle. Vi hoppade studsmatta och hoppade i vattenspridaren, det var kul :D Sen så åkte vi till en affär i Ösmo och handlade. Jag skulle tvätta av glasögonen med tröjan och sen så gick ett glas av glasögonen :O Vi gick till Emmas farfar och farmor och sa det sen så skruvade dom fast det i affären för det fanns en skruv. Sen när vi kom hem åt vi vofflor det var gott. Och sen till middag åt vi fläskkare med potatis och bianessås. Det var skitgott! Innan vi la oss läste jag lite i min bok jag hade med mig, den heter Vitnos det lilla russet.

Söndag: Vi vaknade ungefär 10. Sen så åt vi frukost. Sen så fikade vi. Vi gick 100:- var av Emmas farmor :D Så Emma ringde och bokade och Neff fanns så jag valde honom :D Och Emma Mulle. Det gick bra på friridningen för mig och det var skit kul! :D Neff is the best!<3 Sen så fick jag skjuts hem. När jag kom hem duschade jag sen så satte jag mig framför datan och åt. Sen så flummade jag lite med Erica, Amanda och Maja xd


Jag älskar dig mest älskling <333333333333333

Prins :D

Du och jag föralltid gubben min <33333333333

Zombra :)

Flox <33


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka 'kladdiga' bilder..? Fotat m mobil va ? :P

2009-06-28 @ 21:13:21
URL: http://aammandaas.blogg.se/
Postat av: Louise

kladdiga?

ja jag fottade med min mobil, jag zoomade med några bilder.

2009-06-28 @ 21:25:51
URL: http://typlouiise.blogg.se/
Postat av: maja

han går inte alls på tygeln ?:O

2009-06-29 @ 09:46:17
Postat av: Anonym

flox är bara minminminminminminmin <333333333333

2009-06-29 @ 09:46:54
URL: http://lindbeergs.blogg.se/
Postat av: Mathilda

vem har glömt a av grimman på min prinsessA!!!

2009-06-29 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0