Hoppkurs med Lexus :D

Jag, mamma, Eric, farmor och Jennie åkte till Skutan 13.23. Eller vi tog bussen 13.23. När vi kom dit så hade vi en kortis teori. Sen så byggde vi banan, fett jobbigt! -.- Sen så var klockan mycket och vi nej det var snälla Therese som hjälpte mig att sadla och sätta på ben skydden och tränsa för jag var tvungen att sätta på mig västen och så sprang jag till mamma för att hämta vantarna och spöet. Sen gick jag på toa också. Sen så gick jag in till stallet igen och tog imot Lexus och gick ner till volten. Jag spände hur många hål jag kunde sen gick det inte, så Ericas mamma fick hjälpa  mig :P Sen så när vi var klara gick vi ut på spåret. Vi skrittade lite sen så kom Sanna (som skulle ha oss). Sen så kortade vi tyglarna och började värma upp dom. Sen hoppade vi några hinder också. Högst hoppade jag och Lexus 70 cm tror jag. Det var skit kul. Jag fick nyss massa bilder av Therese :) Dom var jättefina! :D När vi hade ridit klart gick vi upp med dom och så fick dom äta lite sen skulle dom ut. Sen hjälptes vi åt att få bort alla hinderstöd och massa saker som stog på volten. Sen så tog vi bussen hem. När vi kom hem var klockan halv 8. Sen gick mamma och köpte dricka. Sen så lagade ''jag'' pannkakorna :P Sen så åt vi och sen duschade. Man vart ju skit svättig. Nu är klockan 23.01 Jag ska bara lägga in några bilder, sen ska vi gå och lägga oss. Jennie ska sova över igen.


Jag älskar dig <3

De där hindret var lite läskigt.. men Lexus klarade det ! :D

Men gud kolla min sits.. -.-

Det var dom jag gillade mest, men jag har flera som jag laddar upp sen. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Emii <33

Den sista bilden var rolig :P

2009-06-25 @ 19:29:36
URL: http://icecreamgiirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0