Jennie <3

Vi har upplevt massor tillsammans. Vi var jätte mycket med varandra när vi var små. Jag tycker det är så kul att vara med dig! Ibland händer det att vi bråkar men vi blir alltid vänner igen! Du är min bästa kusin jag har. Saker jag aldrig kommer glömma med dig.
1. När vi lekte på din gård (när vi var små)
2. När vi badade tillsammans i rudan.
3. Dagarna du sov över hos mig och jag hos dig.
4. Branden i trappen (som var i min trapp) ..
Det finns mer men jag kommer inte riktigt på. Men när vi var små hade vi typ alltid kul. Jag kommer alltid finnas här för dig. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta! Jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: jennie

tack världens bästa kusin <3 du kommer alltid att finnas i mitt hjärta förevgt <3

2009-06-23 @ 17:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0