Jennie (kusin) sover över ikväll :D

Jag gick till farmor vid 5 tiden. Jennie var redan där. Sen så gick vi till tåget. Vi skulle alltså träffa Engla (liten kusin). För Engla skulle följa med Eva och Semmy hem till dom. Vi åkte till Västerhaninge och där träffade vi Eva och Semmy. Och så tåg vi tåget till Nynäshamn. Där träffade vi Engla och Jocke (farbror). Sen så åkte vi hem igen. Engla var jätte pratig :) Och gullig :D På vägen hämtade Jennie sina saker. Sen när vi kom hem så duschade vi, så vi vart rena och fina ;) Sen så ått vi mat, sen så spelade vi WII :) Och åt glass och choklad. Nu sitter vi här. Klockan är 23.20. Vi ska snart gå och lägga oss, tänkte bara slänga in ett inlägg. Aja, nu ska vi väl snart hoppa i sängen.


Det känns inge bra att lämna dig just på tisdag.. Varför just du ? :O Jag blir så ledsen innuti mig.. Alla minnen med dig, asså dom är ju en av de bästa som finns! Asså, du är en sån jäkla fin ponny. Du kommer alltid finnas i mitt hjärta.. Minnerna med dig kommer jag alltid minnas! Det är så hemskt att det är just du som ska försvinna ifrån min värld.. Det är så hemskt att veta att du är halt.. Om du bara var frisk skulle jag suttit på dig en dag och verkligen haft det roligt och galoppera.. Ridlägret med dig vafan det bästa med dig.. Jag har till och med bilder.. Jag minns efter jag hade hoppat hindret kom jag på din hals.. Och jag var ganska dålig på att rida då, men att se dig stråla som en sol i hagen och i stallet är väl ett av det bästa.. Jag kommer verkligen sakna dig min ängel.. Du betyder så mycket för mig.. Vila i frid älskade Silja.. Jag älskar dig vackra ponny! <3

Kommentarer
Postat av: min å stinas!

glöm nt de ;)

2009-06-24 @ 11:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0