Måndag - igen ridning :D

Hann inte blogga igår så jag bloggar nu ;) Vi åkte runt halv 5. Man skulle få önska häst & Maja hade valt Neff, Frida Lexus, Ellinor Karna & Emelie Kemir så det fanns Chamir & Polly & Ronja kvar att välja. Först visste inte jag vet jag skulle välja men det vart Polly. Jag hade med mig min ryktväska så jag använde den :) Alla sakerna var rosa :) Älskar ryktväskan :D<3 Först skrittade vi & travade sen tog vi en galopp också :D Polly var duktig :D<3 Sen så var vi indelade i två lag. Vi skulle rida slalom runt sockerbitar. Det gick bra. Sen så skulle vi hoppa över ett litet hinder det gick fort som fan.. x'd Osså skulle vi nudda staketet. Men sen så skulle vi typ trava till kortsidan & nudda staketet med handen & sen galoppera, jag hann inte ens nudda med handen Polly bara vände huvet & satte fart i fullgalopp haha x'd Det gick också skit snabbt... Hon tvärstannade vid staketet sen & jag kom på halsen på henne xd TUR ATT JAG INTE RAMLADE AV (; Sen så skulle vi trava till kortsidan & sätta huvet i vatten, vi skulle bita på en sort choklad kaka xd Sen ner med huvet i mjölet & leta efter en socker bit. Man fick bara använda huvet & näsan & munnen! Men det gick :) Men man vart skit mjölig i ansiktet x'd HAHA, & så skulle vi trava tillbaka med hästarna fast vi skulle inte sitta på. Det vart grupp bild också xd Haha Maja såg roligast ut x'd Sen så skulle vi typ galoppera fast man skulle sitta på, asså till kortsidan. Så skulle man ha spöet på pannan & springa 5 varv, man vart yr efter så jag höll på att ramla hahahaha xd Sen så skulle man trava med  hästen tillbaka, fast inte på. Sen så skrittade vi av hästarna. Alexandra skulle rida Polly sen efter mig. Vi gick & visa Carro hur vi såg ut. Sen så tvättade vi bort mjölet. Det kom också i håret -.- Men det mesta gick bort :D Sen så fikade vi. Det var gott! Sen åkte vi hem & vi åt tårta för att jag kom 3:a på Flox i söndags, familjehelgen :D Sen så kollade vi på bilderna när jag red Polly. Pappa filmade till och med när Polly rusade i galopp xd Sen duschade jag & gnuggade shampot i håret & ansiktet.. :P Sen typ gick jag & borstade tänderna & la mej.
Hoppsan, vilket långt inlägg! xd Sorry.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0