Måndag - skolan & snart stallet :)<3

Gick själv till skolan. Det var ingen gympa, skit skönt! Gympa läraren var sjuk :D En lektion hade jag skit kul med Frida xd<3 Vi skrattade & allt :D Till lunch vart det äcklig mat! Tog iallafall en macka. Sen gick alla tjejer till skolsyster. Vi snackade lite.. Sen slutade vi vid 2. Gick tillsammans med Frida. Mamma, farmor & lillebror satt & sola pä gården, dom stat med en filt & då gick jag dit, satt där liten stund sen så gick jag & mamma, lillebror in. Jag åt mellis, sen så satte jag med vid datan. Ska snart åka till skutan, ska rida igen i Fridas grupp för jag kan inte vara med på söndag :( eftersom att vi ska till grönan med klassen då.. Men aja, måste typ sticka nu.. bloggar mera när jag kommer hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0