Onsdag,

Jag gick med Frida till Söderbymalm, vi skulle mötas dära 07.55 typ! Vi kollade runt lite dära på Söderbymalm. Jag fick typ en ny polare där xd Hon verkade snäll faktist! & hon ska börja i ridklass (: Sen så när man skulle gå tillbaka till sin skolan så regnade det -.- Ursh! Vi hade en vikarie som hette Peter. Till lunch vart det först fisk med potatis sen så chicken bits med potatis. Ganska gott! Sen så hade dom vattenkrig (alltså man fick det) men jag var inte med. & så var det brännboll typ klockan halv 12.30. & klockan13.00 fick man gå hem! :) När jag kom hem låg jag bara i soffan & vila, jag var så jäklans trött så jag somnade minst en timma x'd Vid typ 15.45 vaknade jag. Jag smaskade i mej lite glass, gott :) Ja, sen lagade jag middagen. Det blev köttfärssås med spagetti, det blev gott! :) Sen så åt vi kakor :) Ännu godare x'd & nu kom jag precis ifrån duschen, ska kanske kolla på film senare.


Neff sötaste <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0