Sanna <3

sanna, det känns som om vi börjar sära.. vi träffas inte så mycket på sista tiden.. inte heller när det var skola så var vi inte så mycket.. vi borde börja vara med varandra igen! för jag saknar dig jävla mycket! det är ju sommarlov, jag vet.. man kanske inte alltid kan.. men vi borde iallafall träffas någon dag! jag gillar dig så jävla mycket.. vi har känt varandra länge & längre ska det väl bli. jag vill att vi ska vara vänner hur länge som det går! jag hoppas att du gillar mig lika mycket som jag gillar dig. för jag gillar dig mer än vad du tror! jag kanske inte alltid visar det, men jag gör det! vi kan tjaffsa ibland men och? vi blir alltid vänner igen! jag hatar att bråka men jag vill bli vänner så fort som det går! du kommer alltid finnas i mitt hjärta. du lyser upp på msn när du loggar in! jag kan bara inte beskriva hur mycket jag gillar dig! du betyder mer än tusen ord sanna! jag saknar dig min vän. men vi borde träffas snart hoppas jag.. jag tänker på dig ofta! jag kommer iallafall inte glömma bort dig, du finns alltid innuti mig! det är en sak du måste veta, det är att jag älskar dig, & det är föralltid gumman! jag saknar dig verkligen & vill verkligen att vi ska börja vara mer med varandra! hoppas att du förstår vad jag menar, jag menar verkligen allting jag skriver till dig!
i love you , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0