Snart middag.

Vi har lånat böcker idag på biblioteket, jag lånade 4 böcker om hästar (såklart) Det var två om Sigge, och två om Vitnos. Man fick låna ett sommarpaket och det ståg I galopp på paketet. Då lånade jag det. Sen efter vi hade varit på biblioteket gick vi till polisen. Mamma skulle dit men hennes lägg var för gammalt så hon ska skaffa nytt. Sen efter det gick jag och Jennie hem, och mamma, Eric och farmor gick till Coop forum. När vi kom hem läste vi en stund. Jag läste klart en Siggebok jag lånade, den var så kort också. Sen så värmde vi på maten mamma köpte åt mig och Jennie. Jag åt Jägarbiff och Jennie pasta med typ skinka. Sen så läste vi lite till och jag läste i en annan bok och jag kom till hälften av boken, boken heter Alla älskar Sigge. Vi badade en gång till idag xd Jag spilde päron dricka på mig, klant? x'd Sen så läste vi igen.. Och nu sitter vi här, vi ska snart äta middag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0