Stallet hela dagen :)<3

Red Bandit på Blåkulla. Om man ville så fick man rida barbacka & det gjorde jag :) Vi lekte lekar det var roligt. Sen efter Blåkulla åkte vi till Skutan. Jag hjälpte till på ett barnkalas. Det var Zombra & Ronja med. & jag ledde Ronja. Det gick bra. Sen så fick jag & Emilie rida 30 min gratis :) Fett lyxx! Jag red Ronja & Emilie Zombra. Vi galopperade också, Ronja hade skön galopp! :D Fast Neffs är bäst såklart!<3 Sen så kom Maja från ponnyridningen som hon var med & hjälpte på. Hon stannade kvar till 6 typ. & jag fick skjuts hem. Stackars Flox som fortfarande är halt :( Han måste bli frisk! & Silja fast det går inte att göra någonting åt det eller det går säkert.. När jag kom hem åt jag middag sen så ringde bästis Emma till mig & frågade om jag kunde sova över hos henne ikväll & de ville jag såklart! Hon kom hem till mig & väntade tills jag hade ätit klart & packat sen var vi ute. Har bilder från när vi var vid ankdammen. Det fanns jättesöta ankungar dära :D Fottade dom också. Sen så köpte vi godis på Valla Livs. Sen gick vi hem till mig & hämtade mina saker. Nu sitter vi här, Emma spelar The Sims 3 & jag kollar på lite. Vi ska typ lägga oss snart tror jag.
Ha det bra men jag kommer ha det bäst hos bästis :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0