Svar på era frågor!

Postat av: dinah

Hur länge har du bloggat och varför började du!?

Svar: Jag har bloggar i 6 måndader, alltså jag började i januari. Jag började med blogg för jag tyckte det verkade kul, å så ville jag ha någonting mer roligt att göra på datan. Hoppas du fick svar!

Postat av: Jessica

har du en pojkvän? :)

Svar: Nej jag har ingen pojkvän, vill inte ha heller!

Postat av: Emii <3

Vad vill du jobba med för yrke när du blir stor :) ? <33

Svar: Jag vill jobba som hästskötare, en sån som håller på med hästar. Typ sån som Carro ;)

Postat av: sanna.

Hur många gånger per år driker du läsk (med kolsyra i) :)<3

Svar: Det kanske är 5-6 eller mer gånger per år. Gillar faktist inte kolsyra.. ;)

Postat av: Elin

Ska det bli roligt att börja i 6:an i sånnafall vrf?


Det ska bli kul för att många säger att det verkar bra dära, och så kommer man få nya vänner.. ;P

Postat av: maja

hur mycket godis äter du under en hel vecka ? ;)


Hmm.. det borde vara mycket iallafall, jag vet inte exakt. Jag brukar väl äta ''nästan'' varje dag, men inte så mycket ;) 

Postat av:

hur många har du strulat med?


Svar: Ingen!

 Tack för alla frågor, jag försökte svara så bra jag kunde ;) Det blir väl en till frågestund igen ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0