Torsdag - skolan & sen kompisar :/

Jag gick själv till skolan.. Jag hatar att gå själv -.- Men aja, vi hade sjöld. Jag gjorde klart min jordgubbe x'd & så skulle vi slipa våra bänkar.. Fan, va jobbigt :O Sen så var det rast & jag var bara inne i kapprummet. Det var kallt ute. Sen vid 10 var det lektion, jag var typ sur på Frida först men jag vet inte varför sen satte jag mig vid Emel för jag pallade inte sitta dära, så jag & Emel jobbade tillsammans i matten. (Hon är duktig på matte xd). Sen halv 12 hade vi rast & jag vart vän med Frida. Eller jag har alltid varit det men.. vi var iallafall inte sura på varandra. Så jag var med henne på rasten. Sen klockan 12 gick jag, Frida & Loveprit & åt. Det vart korv med potatis mos. Sen hade vi lektion. Jag & Frida hade kul, jag sa roliga saker & hon börjar skratta fett mycket x'd Sen så skrev jag också lite om Danmark, för man skulle skriva om ett land. Först gjorde jag framsidan sen skrev jag. Jag skrev av i en bok som handlar om massa länder. Frida frågade mig om jag ville vara med henne efter skolan & jag sa såklart ja för det ville jag :P Vi slutade 14.00. Vi gjorde sällskap med Emma. & hon frågade om vi alla tre kunde va, men jag var lite tveksam för dom kommer bråka. Det kände jag på mig, men jag sa ja ändå.. Så vi åkte hissen upp, jag följde med Emma upp till henne & Frida åkte upp till sig. Jag & Emma drack varm oboy, sen så satte vi oss framför datan. Sen så kom Frida ner. & då blev det tjaffs mellan dom.. Vi hade svårt att bestämma vad vi skulle göra, så dom tjaffsade mest.. & blabla.. Sen så hände massa andra saker aja.. När jag kom hem åt jag middag & nu sitter jag hära.. Ska snart göra läxan & sen typ lägga upp bilder från tävlingen & i måndags.. Bloggar senare! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0