ÄNTLIGEN FREDAG :D

Idag så var det en vanlig skoldag. Efter skolan så mötte mamma mej, & vi gick till centrum :) Jag fick ett par nya mjukingsbrallor. Skitsköna :D När vi kom hem tog jag det lungt & satte mej framför datan. Imorn så äre stallet som gäller. Ska sova tidigt ikväll, ska till Skutan vid 8 imorn, ganska tidigt.. Men ändå, det är kul att få träffa prinsen. Jag saknar honom så mycket. Men vid kvart i 10 kommer jag åka till Blåkulla, för jag ska rida där klockan 11, sen kommer jag tillbaka till skutan vid halv 12. LÄÄÄÄÄÄNGTAR TILLS IMORN :D SKA RIDA PRINSEN, SKA BLI KUL. Osså ska jag få träffa Amanda Gustavsson <33333 Kulkul :) Kommer iallafall inte hinna blogga imorn men på söndag gör jag det & berättar hur det gick att rida Neff ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0