Asså, jag har verkligen inte bloggat på länge men nu ska jag hinna med, med lördag, söndag, måndag, tisdag, onsdag, torsdag.. Jag vet jag har inte bloggat på länge förlåt..

Lördag: Fick gå upp jätte tidigt. Pappa & jag åkte till stallet vid 8 tiden. Sen vi 10 så åkte pappa & jag till Blåkulla. När vi kom dit bytte jag om till Blåkulla byxorna. Jag red Silver Dream det gick bra. Sen efter vi hade ridit så gick jag & pappa till cafeterian, där Emilie satt :) Vi fikade lite med Emilie & hennes pappa. Sen så frågade pappa om Emilie ville åka till Skutan & se när jag rider prinsen (Neff) & det ville hon kulkul :D Pappa & jag åkte & hämtade min matsäck. Sen åkte vi till Skutan & Emilie var redan där :) Vi kollade lite på hästarna, & sen så vare dags att ta in dom ;) Jag red 2 timmar på Neff, det var kul. Hans galopp är världens bästa!!!  Jag var inte på Skutan så länge. Men när jag kom hem, så duschade jag & åt & satte mej vid datan (tror jag) kommer inte riktigt ihåg eftersom att det var länge sen jag blogga. Men jag var nöjd med dagen.

Söndag: Vid 9 åkte pappa & jag till Skutan. Jag frired på Polly § & Emilie på Mille. Mathilda var där också :) Det var kul. Sen var det ridlektion & jag skulle igentligen rida Bamse men jag fick Polly :D Vi hade markarbete. Men när vi skulle galoppera så galopperade Polly över bommarna lite läskigt.. Men det gick bra iallafall. Efter ridningen så borstade jag Polly sen så åkte vi hem. & när vi kom hem, så badade jag & åt mat.

Måndag: Skolan igen trååååååååk! Det var en vanlig skoldag. Jag tog det lungt.

Tisdag: Vanlig skoldag.  Efter skolan var jag med Jennie.

Onsdag: Vanlig skoldag, vi hade gympa. Sen efter skolan gick jag hem. Sen så försökte jag få tag på Tilldiz men hon svarade inte. Men sen efter en stund svarade hon. Jag gjorde läxorna & tog på mej ridkläderna sen skjutsa pappa mej till stallet. & jag hittade Tilldiz i stallet § Hon fixade fint vid borstarna ^^ Hon har blivit hjälpledare, för småbarn - hästisgrupp. Så jag fick kolla på. Men sen vid 6 tiden så kom Erica :D Det var kul att jag träffade henne. <3 Det var jättekalt där på Skutan men jag kunde hålla mej. Vid halv 8 kom pappa & hämtade mej. På vägen hem köpte pappa pizza :D När vi kom hem åt vi pizza, gottgott :) Sen typ somnade jag ZzzzzZZz.

Torsdag: Slöjd första timmen bäst asså, jag älskar slöjd. Vi håller på med kugghjul eller vad det heter.. Sen en rast tog Frida min sko & sprang iväg med den.. Så jag fick springa efter henne runt huset på ett ben -.- Din lilla bajsunge :P<3 Du ska få på måndag!!!! x) Ja sen var det väl en vanlig skoldag förutom en sak. Det var en kille som sparkade sönder en ruta på skolan menmen.. Blablabla.. Sen efter skolan kunde jag inte vara med Amanda.B :( För hon skulle plugga. SYND! Sen när jag kom hem så var jag hemma & åt mellis med mamma & lillebror. Sen gick vi till ICA & köpte lite. Sen gick vi hem & jag började läsa en bok. & sen lagade vi mat. & sen så sitter jag här & chattar med några & skriver blogg. Ja det var lite om några dagar ;) Bloggar imorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0