Förlåt igen, har inte hunnit blogga... :S

Fredag: Vi/skolan åkte till Cosmonova för att kolla på en film om kroppen.. *snark* Inte så intressant? Efter Cosmonova var jag med Fanny. Det var kul. Sen gick jag hem & jag tog det lungt, vi fick gäster. Vi åt middag med dem, det var gott.

Lördag: Jag red Curt på Blåkulla vid halv 11. Det var okej. Sen åkte vi hem. Vid 1-2 åkte jag Sanna & Jonna till Skutan. Sanna red Flox & Jonna red Karna klockan halv 3 till halv 4. & jag red Neff 4 till 5 :D Det gick bra. § Sen åkte vi hem. & jag tog det lungt hemma.

Söndag: Det vart sommartid. Så då fick vi ställa om klockan. Jag & Pappa skulle till stallet vid 10 halv 11. Men eftersom att klockan är omställd så kom vi lite sent. Jag skulle hjälpa Evelyn (pappas brorsas tjejs barn) Hon skulle rida Kemir. Jag hjälpte henne med att hämta in han från hagen & borsta & kratsa hovarna & sadla & tränsa :) Det var jättekul att hjälpa henne. Sen var det ridlektion, & jag red Bamse.. Ganska kul. Han busade lite. Men det gick bra ändå. Sen så stannade jag kvar med Mathilda i stallet. Vi stannade till klockan 6. & jag fick skjtus hem. Tacktack :) Sen åt jag & sen badade jag & sen så somnade jag.
 
Måndag (idag): Idag var det skola då -.- Det var en vanlig dag. Efter skolan så var jag bara hemma & tog det lungt. Nu sitter jag vid datan. Ska typ bada ikväll. & ska hinna blogga imorn!

Kommentarer
Postat av: Maja

Bamse busade inte alls i söndags ? :O Och du skriver aldrig att jag var där? :S

2009-03-31 @ 20:31:01
URL: http://lindbeergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0