Godmorgon.

Idag vakna jag halv 8. Typist.. Det är ju helg då ska man sova länge x) Amen, allafall. När jag vaknade så höll jag på med mobilen. Först spelade jag ett roligt spel sen loggade jag in på msn på mobilen :) Sen gick jag in i mammas & pappas rum, vi åt frukost och kollade på tvn. Jag lyssnade mest på musik på mobilen med hörlurarna x). Amen, nu sitter jag framför datan. Idag äre Skutan som gäller :D Ska bli kul. Amanda Gustavsson, Maja & Alexandra Linden stallet också :D kulkul <3 Ska få träffa Amanda för första gången, ska bli askul :D Undra vem jag kommer få idag. Hoppas på Neff eller Flox eller Cilvia. Det var ganska länge sen jag red Flox & Cilvia, så vill gärna rida någon av dom.



MIN MOBIL :D Snygg va? <3

Kommentarer
Postat av: mamma

den är jättefin gumman <3

2009-03-08 @ 18:59:24
Postat av: Mathilda

Hihi stolt fotograf till din bakrunds bild :D ;) <33333

2009-04-03 @ 20:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0