Ja nu var det länge sen jag blogga, så nu ska jag passa på att blogga lite för jag har ganska mycket att berätta ;)

Lördag;  Jag red på Blåkulla på morgonen, & jag red Skrållan. Vi tränade på galoppfattningar. Hon hade sköön galopp (a) Men sen efter vi hade ridit så skulle jag gå in till Skrållan & borsta henne. Så bet hon mej, fett läskigt. Värsta gapet. Asläskigt. Så jag vågade inte gå in till henne. Hon brukar vara tjurig har jag hört. Men iallafall efter jag inte vågade gå in till Skrållan så gick jag in i Cafeterian. Där var Emilie & hennes pappa & Maja & hennes pappa. Amen jag skulle vara med Emilie en stund i stallet. Vi var inne i stallet, ritade & fikade. Det var trevligt ^^ Jag skulle åka hem lite tidigare bara för att jag skulle åka Birka Paradise båten (kryssning). Amen när jag kom hem så åt jag & mamma lunch sen så duschade jag en snabbis. För klockan typ 4-5 skulle vi ta tåget in till stan. Amen vi gick till tåget. Vi fick vänta typ 5-10 min på tåget. Men sen så träffade vi Jennie, Engla & farmor & Lena på perrongen. Sen så hoppade vi på tåget. Vi träffade Eva & Semmy där också, vi skulle åka med dom :D Det pirrade ganska mycket i magen.. x) Amen vi skulle gå av tåget på Stockholms Södra. När vi hade gått ifrån tåget en bit så såg vi båten. Det tog ganska lång tid att komma in i båten bara för att det var mycket folk. Men till slut kom vi in. Vid kom dit ungeför kvart i 6. Amen när vi kom dit så gick jag & mamma & Semmy & Eva till hytten (rummet där man sover & det) & lämna våra saker. Sen så gick vi & åt. Det var gott som fan :D & trevligt såklart. Amen sen efter vi hade ätit gick vi runt & spelade. Det var kul :D Vi var uppe ganska länge. Jag & Semmy gick till hytten för att vila vid 12 & vi somnade vid halv 1.
 
Söndag; Amen iallafall, vi vaknade ungefär vid halv 10. Jag klädde på mej & sminkade mej. Jag & Semmy gick & spelade spel. Vi shoppade & körde kull också. Vi åt lunch vid halv 12-12. Det var också gott. Jag missar då Skutan ''/ Men iallafall det var kul att åka båt också. Men vi åkte typ hem vid 6. När vi kom hem så var Robban & William där också. Jag åt typ godis till middag x) Men sen typ satte jag mej framför datan & sen gick jag & la mej i sängen & somnade.

Måndag; Skolan börjar då.. Trååååååk! Amen jag gick till skolan vid 8. & jag var jätte trött. Det var en helt vanlig dag då.. Men iallafall efter skolan så var jag med mupparna (Emma & Hanna) :D Det var kul. Sen så var jag hemma & bara slappade, & typ satt vid datan & sen somnade jag.

Tisdag; Jag gick med Emma till skolan. & det var en vanlig dag. Men efter skolan så var jag med Emma. Vi skulle åka till hennes mamma & hämta henne data. Vi tog tåget från handen till Årstaberg. Sen så tog vi tvärbanan till årstadal.  Det var en bit till hennes mamma från tvärbanan. Vi åkte hissen upp till 4:an. jag var modig som ville åka, för jag hatar hissar... x) Men iallafall vi satt vid datan en stund. & sen åkte vi hem igen. När jag kom hem åt jag middag & sen satte jag mej vid datan. & sen somnade jag.

Onsdag (idag); Jag gick med Emma till skolan. & det var en vanlig dag idag med. & nu är jag med Emma vi har suttit vid datan ganska länge. Jag ska typ hem snart.. Bloggar sen.. Bye.


Kommentarer
Postat av: Eva Peva lingonsleva

Men gud va du verkar troende stumpan...Visste inte att du va kristen o trodde på gud. haha eftersom du säger Amen hela tiden hihi. Visst hade vi lite roligt i hytten när vi skulle bajsa allihopa HAHAHAHAHAHAHA

2009-03-04 @ 19:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0