Skut.<3

Idag så åkte pappa & jag tidigare för att Robbans tjejs barn skulle rida. Kulkul jag hjälpte henne :) Evelyn (robbans tjejs barn) red Kemir. Hon var jätte duktig att sköta om Kemir (a) Sen så sadlade jag & tränsade men Evelyn hjälpte lite ;) Sen gick vi ner till volten. Hon var jätte duktig när hon red, & hon travade också. Som sagt när Kemir travade så stänkte det vatten på mina ridbyxor *snark*. Smutsig man vart.. Sen så var det ridlektion. DÅ FICK JAG PRINSEN :D (neff) Det var jättekul som vanligt!§ Vi tränade på ridvägar. Emma red Mulle, Sanna red Chamir & Mathilda red Bamse, dom var duktiga men dom andra i ridgruppen var också duktiga såklart!(a)<3 Osså, kom Jonna dit, hon kollade lite. (a) Någon skulle ha Neff efter *bajs* jag vill ju borsta honom & det... Jaja, men nästa gång hoppas jag att jag får Flox eller Cilvia eller Mulle :) Det var länge sen jag red dom, det är därför jag vill rida någon av dom. Sen efter vi hade ridit så stannade jag kvar i stallet lite. Vi hjälpte till att fodra & så borstade vi Flicka :) Sen så hämtade vi in Zombra & Cilvia också. Sen så fick jag skjuts hem från Sannas mamma. Tacktack. Sen när jag kom hem så duschade jag & åt. Nu sitter jag framför datan. Imorgon är det studiedag. Sköntskönt. Så ska vara med Sanna :)§
Bye.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0