Skuuuutan :D

Jag satt framför datan till ungefär halv ett. Sen gick jag till Torvalla för att där skulle Alexandra & hennes mamma hämta mej, för att vi skulle till Skutan. Vi gick typ till värmestugan på en gång där Amanda Bokstam & Maja & Mathilda satt och skratta. Sen så kom Amanda Gustavsson till värmestugan. & jag typ började skratta för det var kul att hon kom & att det var första gången vi träffades. Men iallafall det var kul att träffa henne :D Sen så gick jag & hörde om det gick & vara med på hyra häst dagen & det gick & jag tog prinsen så klart, ''Neff''' :D & då vart jag glaaaaaaaad att han var ledig :D Sen så gick vi & hämtade hästarna. Jag skulle rida Ronja & Amanda Gustavsson gick med mig. Men när jag kom fram till henne så höll hon på att bitas men jag hoppa åt sidan som tur va. Jag ville ju inte bli biten. Sen ville jag inte ta henne för att hon höll på att bita mej, men då tog Amanda Gustavsson henne, och hon gjorde ingenting :o Konstigt, hon gillar säkert inte mej :( Men sen tog jag grimskaftet & satte fast det, sen gick vi upp till stallet. Moa brukar alltid stå i stallgången med Ronja så då gjorde jag också det ;) Sen började jag borsta och kratsa hovarna. Sen gick Amanda Gustavsson & hämtade sadel & tränset i sadelkammaren. Snällt :) Jag sadlade & tränsade. Sen gick vi ner till volten. & idag spände jag sadelhjorden & hoppade upp själv utan att någon stod & höll i. Sen så gick vi ut i vänster varv. Hon var jätte snäll. När vi skulle trava var hon hur snäll som helst men snabb. Det var kuuuul! :D Sen efter vi hade ridit sa jag hejdå & kramade typ alla. Sen så åkte jag hem med pappsen. Sen hoppa jag i badet. & fixade gympapåsen & mina papper jag skulle ha med mig till skolan imorn. Sen lagade jag & mamma middag. Någon godfisk & potatis :D Sen satte jag mig framför datan & lyssnade på musik. Ja nu har jag inte kommit längre. Ska snart stänga av & kolla på tv & sova.
Här kommer en fin bild som Amanda Gustavsson fottade idag på mig & Neff :D
Alltid du & jag gubben. Jag älskar dej mest!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0