Tisdag - en kul dag i skolan :D

Jag gick med Frida till skolan. Vi kom dit vid 10 över 8. Vi börja precis, så vi hann :) Klockan 10.00 gick vi halva klassen till Söderbymalm & hade hemkunskap. Jag & Emil jobbade tillsammans, & vi gjorde någon smörgås. Det var kul. Sen så fick vi smaka på våra smörgåsar. Det var sådär. Men det var okej att äta. Sen fick jag smaka Astrids smörgåsar & dom var för saltade x) HAHAHAH Astrid knäppis :P Sen så gick vi tillbaka till skolan. & vi fick äcklig mat i skolan såklart.. alltid äcklig mat :S JAG VILL INTE HA NÅGON JÄVLA ÄCKLIG MAT!!! ursh.. Efter skolan gick jag hem. & när jag kom hem så öppnade jag mitt polluxpacket. Jag fick böcker, ett sudd & en konstigt sak.. Sen badade jag. & sen läste jag en bok som heter Eld i stallet! Den är bra, har snart läst ut den. ;) Till middag åt vi pizza. Nu sitter jag här & skriver blogg & chattar med några. Bloggar mer imorn.





Jag saknar Lillen :( <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0