Veckan.

Ja nu var det länge sen jag blogga. Jag har iallafall varit med kompisar & slappat på vardagarna. Men idag så har jag ridit på Blåkulla & jag red Silver Dream. Ganska kul :) Vi tränade på att vara på volterna. Det gick bra. Det var jag som inte behövde ledare. Alla andra hade. Men Silver var lungn. Men typ alla andra hästarna som var med på den lektionen vart rädda när det rasade ner snö från ridhuset's tak. Men inte Silver Dream. Ganska skönt att hon inte vart rädd faktist. Men sen när jag kom hem, så gick jag in i mitt rum & så såg jag att Lillen bara låg i buren & inte rörde sej, då kom tårarna & då skrek jag ''NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ'' , Naej, jag satt där en tag vid hans bur & tänkte på alla minnen med han. Asså shiit.. Allt känns så konstigt.. Jag kommer verkligen sakna honom.. :'(<3 Han var världens gulligaste&snällaste! eller kanske inte direkt snällaste men ganska snäll, men gosig var han (a) Ja jag kommer sakna honom. Men sen satt jag typ framför datan hela dagen. Bråkade lite med Maja & grät, för att jag håller kanske på att förlora henne? </3 Men jag älskar henne ändå. Om jag förlorar henne förlorar jag allt.. :( Ja sen kollade jag på Melodifestivalen, någon jävla kärringopera vann..? Men hellre henne än Caroline of Ugglas! Fast jag tyckte att E.M.D eller Alcazar skulle vinna. Jaja det är ju många idioter som röstar? Ja nu sitter jag framför datan & ska snart gå & lägga mej. Imorn är det ridning. Hoppas på att jag får Flox eller Cilvia eller Neff (a)<3 Bye.


Jag bjuder på några bilder.


 
Lillen, första dagen hemma hos matte :D<3

Sanna & jag i skolan.

Jag, Sanna, Jonna & Aya. Jag älskar er tjejer!§

Aya & Sanna gullungar!§

Haha, jag... x)

Jonna älskling!§

Hahah... jag.
Ja det var lite bilder från denna vecka.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Sötaste jue gmn!<3

Det ser ut som om du var 6-7 år nästan , men du var jue skiit sööt !

2009-03-16 @ 10:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0