Blåkulla <3

Red Sirre. Hur kul som helst. Vi galopperade & tränade på att vara på dem två volterna :) Sirre var jätteduktig <3 Sen så fikade vi lite. Sen så åkte jag & pappa till Skutan :) Vi fick vänta i en halv timma typ, för det fanns igen personal. Sen så kom Ann. Då bokade jag Flox till imorgon, då såg jag att Amanda skulle rida Neff då tog jag samma tid som henne :) Fick inte tag på Mathilda, så jag vet inte om hon ska fririda :( När jag kom hem så satte jag mej framför datan. Sen så åt vi Kina mat :) Mums.. Gottgott :D Nu sitter jag hära. Klockan är bara 15.53 -.- Jag vill att det ska gå snabbt, jag vet inte vad jag ska göra idag senare.. Hittar väl på något.. Längtar tills imorgon :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0