Blåkulla <3

Hann blogga iallafall idag lite. Men jag & pappa kom till Blåkulla vid kvart över 10. & när vi kom dit kollade jag vem jag skulle rida & jag skulle rida Sirre (a) Så jag borstade&kratsade hovarna, & pappa hämtade sadeln & tränset & så skyndade jag mig att sadla för att klockan var mycket. Sen så tränsade jag. Sen gick vi ner till ridhuset. Vi tränade på märke 1. & man skulle rida banan två & två så jag red med Emilie :D<3 Sen så galopperade vi :D Sirre har ju så skön galopp (a)<3 Sen så tog jag in han & tog av tränset & sadeln & borstade & kratsade hovarna för att ingen skulle rida honom efter. Sen så fikade jag & pappa med Emilie & hennes pappa. Gottgott (a) Sen så åkte jag & pappa till Skutan :) Det var tävlingar så jag fick vänta innan jag skulle fråga om man kunde fririda imorgon. Men jag såg Maja&Mathilda, men hann inte hälsa på dem så mycket. Men sen så såg jag Amanda &  Erica & många andra. Sen så när dom hade tävlat klart pratade vi med Carro. & det fanns bara Zombra&Mulle kvar med dem ville jag inte ha, så det vart inget. Men Evelyn ska rida imorgon så jag ska hjälpa henne med Kemir :) Amen ska dra nu ska till Sanna <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0